Pliantele reprezintă una din cele mai des întâlnite și populare modalități de a vă face cunoscută oferta. Fie că dețineți o companie sau doriți să promovați cursurile profesionale pe care le predați sau orice altceva puteți apela cu încredere la pliante. Pentru ca pliantele să aibă impactul dorit acestea trebuie sa fie simple și să conțină doar informațiile necesare, date contact, etc.
Puteți alege dintr-o gama variată de tipuri de hârtie mată sau lucioasa între 90-250 g/mp în funcție de specificul campaniei promoționale. Cel mai des sunt întâlnite pliante format A4 deschis cu un big sau doua biguri.
Broșurile reprezintă instrumente de marketing prin intermediul cărora este prezentata oferta de produse, servicii sau pur și simplu promoții dintr-o anumită perioadă.
Costul de realizare al unei broșuri este mai mare decât în cazul pliantelor sau flyerelor dar în comparație cu acestea conține informații mai ample, având un target relativ precis. Broșurile sunt recomandate în cadrul unor campanii promoționale sau de lansare de noi produse sau servicii.
Formatele cel mai des întâlnite pentru broșuri sunt formatul A4 și A5.
Metoda de promovare cu fluturași sau flyere este cea mai simplă și des întâlnită. Marele avantaj îl reprezintă prețul scăzut care este mult mai mic decât în cazul altor materiale promoționale. Prețul redus al flyerelor se datorează în primul rând simplității și dimensiunilor reduse, deci consum mic de hârtie.
La fel ca și în cazul pliantelor, flyerele trebuie să conțină doar informațiile necesare livrării mesajului dorit: logo, date contact și detalii despre campania în derulare. Pentru flyere puteți alege hârtie între 90-200 g/mp și diverse formate deși cele mai des întâlnite sunt A6, A5 și 1/3 A4.
Afișe, postere sau placate: o mare parte din campaniile de marketing, pe lângă alte elemente publicitare, necesita print de afișe sau placate de dimensiuni mari. În general acestea sunt viu colorate și se prezintă în diverse forme și dimensiuni, la tipografia Balacron puteți tipări afișe, postere și placate de dimensiune maxim 700 x 1000 mm.
În comparație cu alte printuri publicitare, afișele nu au un public-ținta bine definit, ele se adresează unui număr cât mai mare de „privitori”, motiv pentru care amplasarea lor este foarte importantă. Afișele sunt folosite pentru a scoate în evidență anumite promoții, pentru a promova un nou produs sau o întreaga gama de produse sau doar pentru a marca locul în care se desfășoară un eveniment sau conferință.
Pentru campanii în care aveți nevoie de un număr mare de afișe, promovarea unui concert sau a unui eveniment public, este recomandat să utilizați afișe tipărite pe tipar offset. Printul offset oferă calitate la un preț redus: cu cat cantitatea tipărită este mai mare cu atât scade și prețul unitar. Astfel puteți expune afișele în cât mai multe locuri, ele fiind văzute de un public mult mai larg, ceea ce va duce la promovarea în masă a evenimentului.
Detalii suplimentare:
- Tipărirea:Toate produsele sunt tipărite pe tipar offset.
- Hârtie folosită:Puteți alege orice tip de hârtie în funcție de specificul lucrării, hârtie dublu cretată mată sau lucioasă cu grosimi între 70-200 g/mp.
- Lăcuire sau laminare: opțional puteți opta pentru lăcuirea sau laminare mată/lucioasă.
- Finisare:Finisarea este de cea mai bună calitate, tăierea fiind efectuată pe ghilotină.
- Legarea:Se aplică în cazul broșurilor. Modalitatea de legare pentru broșuri cel mai des întâlnita este capsarea „tip revista” dar puteți opta și pentru legare cu spira metal sau broșare.
- Formate:Puteți alege formate A5, A6, A4 maxim 700 x 1000 mm sau orice alt format care corespunde cerințelor sau campaniei dvs.